תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן
חברת תקליטים: הוצאה עצמית


רשימת השירים:

01. Bad Inspiration
02. 400 Years
03. In Your Darkest Night
04. Yallah Baby
05. The Ride

26/07/2016
HeadOn - VuzVuz
מאת: ניצן כהן


שיר הפתיחה של הEP "VuzVuz" אותו הוציאה הלהקה HeadOn לפני כשלושה חודשים, מרגיש כאילו מדובר בEP סטונר, מעניין אך לא מורכב, בועט אך לא כבד במיוחד, ובעיקר מפתיע. מתחת לעטיפה, השלישיה התל אביבית מסתירה כמה אוצרות. בין הסטונר לרוק הקלאסי מתחבאות נגיעות מכל קצוות העולם המוזיקלי ה"אינדי" של החבורה, תחת הבטחה ניצחת "לדבר בשפה שלה, חיה, רוקדת ושואגת".

HeadOn מורכבת משלושה נגנים – גל חי על התופים, טל "חרדון" אורן על הגיטרה ויזהר גולדשטיין על הבאס והשירה. כל אחד מהנגנים מוצא לעצמו את המקום הנכון והמדויק להכניס את עצמו חזק מספיק כך שיישאר מקום גם לשאר לדחוף חזק בדיוק באותה מידה. במפתיע, אפילו גולדשטיין על הבאס מצליח לא רק לנגן ריפים משמעותיים ומעניינים על הבאס, אלא גם להפליא בשירה מצוינת. את הEP שהם מציגים כאן לפנינו הקליטו השלישיה ביום אחד באולפני "בארדו" ברמת גן.

הEP נפתח בקטע אינסטרומנטלי, ארוך מכדי להיות אינטרו וקצר מכדי להיות שיר, בשם "Bad Inspiration". מדובר בקטע פשוט יחסית, אך מעניין, המורכב בעיקרו מריף אחד נחמד. אך כבר מזרחית וריף בסיסי, לא מהיר במיוחד, שנותן לשיר טון של רק קלאסי. דווקא השירה של יזהר היא זאת שהופכת אותו למעניין ולא בהכרח האפקטים המשווים לו גוון של רוק מעט פסיכודלי.

בהמשך, ישנם שלושה שירים נוספים שלמען האמת – לא מחדשים יותר מדי. "In Your Darkest Eyes", שיצא כסינגל הראשון של הלהקה, הוא מעין בלדה שמשלבת בין ריף בסטקטו (תווים קצרים ומהירים) לשירה מתבכיינת שמזכירה קצת את קובי אוז. השיר הרביעי "Yallah Baby", מרגיש כמו ריב בין גבר שיכור שמנסה לשדל את חברתו להמשיך איתו לבר הבא בקריאות "יאללה בייבי". השיר מדמה את הסיטואציה כולה, ממש עד לקריסה השקטה בסוף הערב. השיר הסוגר הוא "The Ride", השיר הכבד ביותר וה"מטאל" ביותר בEP. הריפים קצת יותר דומים לEP, וברקע מלווים גם סולואים קטנים וצורמים שמחזקים את השיר. הפזמון, כמו רבים וטובים לפניו, מורכב ממילה אותה צועקים חברי הלהקה ומשפט שעונה להם גולדשטיין. השיר מגיע לשיאו בסולו פשוט אך מעניין שחסרה לו רק מעט תמיכה של עוד גיטרה מאחורה.

"VuzVuz" הוא לא בדיוק "מפתיע", אבל בהחלט מעניין ומלא כישרון. מדובר בEP פשוט שרק רוצה להגיד כמה מילים, כמה דברים שלשלישיה היה חשוב לציין. מעבר לסאונד הלא כל כך נקי, או המוזיקה הנקייה מדי, נמצאים שלושה אנשים שבאמת רוצים לתת. הם רוצים לנגן חזק ובועט, ובינתיים להקפיץ את הקהל ולתת לכולם לרקוד. זה מה שהם רוצים, זה מה שהם מבטיחים, וזה מה שעובד להם. החבורה הצעירה הזאת עושה זאת בחן ובכיף, ושומעים את זה.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[23/05/2024]
Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[17/05] Nailien Invasion - השקת אלבום
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::