תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

רשימת השירים:


01. W.H. Bonney
02. Hell & Back
03. Call of the Wild
04. Silver City Shuffle
05. 600 Miles (The Escape)
06. All the Long Way Home
07. Bullets n’ Bones (The House)
08. Lincoln County War (The Regulators)
09. Mexican Standoff (Interlude)
10. Thirty Silver Dollars
11. Back in the Saddle (Hello Bob)
12. Fandango
13. Smile as My Last Day Ends


ציון:

09/05/2017
Dezperados - Call Of The Wild
מאת: אלון מיאסניקוב


אני נתין נאמן של ה Dezperados
הם התחילו כ Desperados באלבום שנראה היה כחד פעמי בשנת 2000, כשהגיטריסט אלקס קראפט, מי שניגן עם טום אינג'לריפר מ Sodom הרכב שירי השתיה הגרמני שלו Onkle Tom, חובר לטום באלבום שהוא שילוב של סודום בגרסה מלודית עם מוזיקת מערבונים. זה היה אלבום אדיר, וכמה שאהבתי אותו, לא ממש עלה על דעתי שיהיה לו המשך, אבל ב 2006 חברנו אלכס חזר, הפעם ללא טום, כשהוא על תפקיד הסולן במשרה מלאה עם שירה מלודית איכותית, והמוזיקה היא עדיין סוג של הבי מטאל כבד ומהוקצע, משולב במוזיקת מערבונים וקאנטרי – עם טקסטים שכולם שלופים מסיפורים אמיתיים מתקופת המערב הפרוע.


אני לא אשכח ראיון טלפוני שעשיתי עם אלכס כשיצא האלבום ב 2006 – אלבום שעוסק בדוק הולידי, המהמר והאלכוהוליסט שחבר לגיבור המערב וויט אירפ ועזר לו להלחם בחבורת האחים דלטון הידועה לשמצה, באותו ראיון, חלק איתי אלכס את הדמיון שהוא מצא בין החיים שלו עצמו לאלו של דוק הולידי, מי שאיבד את אשתו באופן טרגי – בדיוק כמו שאלכס איבד את אשתו במהלך שנתיים קשות בחייו.

מאז, ועד היום – אני דואג לרכוש ולהאזין היטב לכל אלבום שהלהקה מוציאה, שזה אומר סה"כ עוד 2 מאז שני הראשונים – ועכשיו חמישי. החמישי הזה יוצא 5 שנים לאחר האלבום הקודם, והפעם מדובר בסיפור חייו של William Bonney, הידוע גם כ Billy The Kid, הפושע האגדי ביותר של המערב הפרוע. אין פה יותר מידי חדש, וטוב שכך, זה עוד אלבום מטאל גרמני כותש, מלודי וכבד כאחד, הבי מטאל כבד עם שירה מלודית טובה של Kraft, ושוב משולבים בשירים יסודות של מוזיקת מערבונים, אם בדמות גיטרת Slide שלקוחה ישירות מפסי קול של מערבוני ספגטי, ואם בדמות קלידים/סינתים שמדמים פסקול ישן של מערבונים הוליוודים קלאסים.

Hell and Back הוא הפתיח הכבד והמהיר יחסית שהייתם מצפים לו, ריף גיטרה חזק ונגינת דאבל-בס רועמת של המתופף – על גבי זה קראפט, בשיר קצר כבד וקולע. דברים נהיים מעניינים ב Silver City Shuffle, שכבר נשמע יותר כמו הארד רוק אמריקאי בועט מאשר מטאל גרמני מוכר. אחד הדברים שאהבתי הוא שקראפט חברנו נפטר כמעט לחלוטין מהמבטא הגרמני שלו בשירה, כשהוא מצליח להשמע אמריקאי למהדרין ברוב הקטעים, משהו שקצת רדף אותו באלבומים הראשונים – כשגם העובדה שזה לא היה בולט היא הישג בהתחשב במבטא הגרמני העז שלו כשהוא מדבר.

600 Miles הוא סוג של המנון הארד רוק דרומי משובח, ניחוחות של בון ג'ובי באלבום Blazing Saddles עם קצת תחושת אליס אין צ'ינס בשירה, זה בדיוק מסוג הקטעים שמזכירים לי מה אני כל כך אוהב בלהקה הזו, חבורת גרמנים שעושה מוזיקה שנשמעת יותר אמריקאית מבקבוק של ג'ק דניאלס. ואם השיר הזה התחיל את הכיוון, הרי ש All the Long Way Home לגמרי משגר אותנו למחוזות הרוק האמריקאי השורשי, עם שיר שהיה יושב טוב בכל אלבום רוק אמריקאי שהוקלט בטקסס.

בואו נסכם, אין חדש תחת השמש הקופחת של דרום טקסס הגרמנית, האלבום הזה נשמע בדיוק כמו ה 3 שלפניו, גם כמו הרביעי מינוס השירה של אנג'לריפר, אבל מי רוצה משהו חדש כשהמוכר כל כך טוב? זה מטאל גרמני קשיח בדמות Accept, Udo וחבריהם, רק משולב במוזיקה אמריקאית דרומית ועם שירה מלודית ופחות צרחנית של קראפט. אני ממשיך להיות נתין נאמן, האלבום הזה כבר בתהליכי חרישה אצלי, ואם עוד לא גיליתם את הלהקה האדירה הזו. אז הגיע הזמן.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[30/03/2024]
Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
[14/03] Structural - "Decrowned" release show
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::