תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Graspop
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן
חברת תקליטים: Century Media


רשימת השירים:

01. Great Heathen Army
02. Black Flag
03. Raven Wing
04. The Veil
05. Seven Headed Whore
06. The Relic (Part 1)
07. Ghost Dance (Awaken The Ancestors)
08. Brothers
09. Defiance
10. Clear The Way (December 13th 1862)


ציון:

19/06/2017
Iced Earth – Incorruptible
מאת: אלון מיאסניקוב


Iced Earth מוציאים אלבום מספר 12. הוא די דומה לאלבומים 4,5,6 ואחרים – אבל זה ממש לא עקרוני. כש Iced הוציאו את Dystopia ב 2011, מעריצי הלהקה עלזו ושמחו, הם אמנם איבדו שוב את הסולן המיתולוגי מאט בארלו, אבל הגיוס החדש Stu Block היה המשך ישיר שלו, שגם נתן תחרות לא רעה לריפר מיודענו. האלבום גם היה מוצלח, כתוב טוב, מופק טוב, עם כמה מהקטעים היפים ביותר של הלהקה עד אז, אבל האלבום שאחרי? Plagues Of Babylon שיצא ב 2014, היה...בגדול, תזמורת נחירות. היו בו כמה שירים טובים, אבל לצערי רוב האלבום היה מחזור לא מוצלח של חומרים ישנים, ללא יותר מידי עניין או שירים בולטים.

האלבום החדש יוצא, ומה שונה?

קודם כל, גיטריסט ליד חדש, Jake Dreyer הצעיר כבר עבר כברת דרך בלהקות כמו Jag Panzer ו White Wizzard, והבחור נותן עבודה. מי שמכיר את הלהקה טוב כמוני, פחות או יותר מההתחלה, יודע שעמדת הליד אף פעם לא הייתה חשובה – וגם לא אוישה על ידי גיטריסטים בולטים במיוחד, אבל נראה לי שאפשר לומר ש Dreyer הוא כנראה הגיטריסט המוכשר שידעה הלהקה מאז Ralph Santolla המשובח.

מה עוד? ההפקה. זו הפעם הראשונה שהלהקה עבדה עם Christopher Harris, המוכר יותר כZeuss, והוא מביא פה סאונד מודרני מלוטש ואגרסיבי שמתרחק יותר ויותר מזה הקלאסי שלהם מהשותפות ארוכת השנים עם Jim Morris ו Morrisound הוותיקים. למרות שזה מתנתק מהסאונד הקלאסי יותר ויותר – לאלבום הזה, שמוזיקלית די ממשיך את אותו דבר שהלהקה עושה כבר 30 שנה, די דווקא מרענן.

ואחרון – זה לא אלבום קונספט, זה לא עוד Something Wicked, זה אלבום עם 10 שירים, כל אחד עם אווירה ונושא משלו, שעובדים יפה בנפרד – וגם זה דווקא מרענן. Great Heathen Army הוא אייסד קלאסי, הריפים המתגלגלים, שירה דמויית בארלו, מקצב דאבל בס בסיסי, אחלה שיר. זה אותו שיר שהלהקה מוציאה מאז The Dark Saga, אבל למי אכפת? אני לא שומע אייסד ארת' בגלל שאני רוצה משהו אחר.

Black Flag הוא איטי, אווירתי, והשירה של Block נהדרת, על קו הגבול של בארלו וריפר, יופי של מטאל מלודי קלאסי. Raven King מזכיר לנו למה יש מי שמתאר את הלהקה כחוצה גבולות בין פאוור מטאל אמריקאי קלאסי לפרוג, לא מעט חלופת מקצבים, קטעים אקוסטים, וקצת יותר תחכום מפאוור ממוצע. Dance הוא אחד הרגעים החזקים באלבום, הלהקה מהלכה הילוך, והאגרסיות נשפכות, זה לא Thrash, אבל זה פאוור בקצה הכבד שלו, על גבי זה יושבת השירה המשובחת של Block והליד המעולה של Dreyer החדש.

כמובן שמעל הכול יושב הראש של Jon Schaffer, הכותב, הגיטריסט ומי שהוא בעצם הלהקה, צריך לזכור שסולן טוב, גיטריסט טוב, כל זה ניצב רק מתחת לראשו הקודח של שייפר, מי שהקים הלהקה, החליף את כל חבריה במהלך השנים, וממשיך לכתוב וליצור את הכול גם היום. נסכם? זה אותו אלבום של אייסד ארת' שאתם מכירים, אין חדש תחת כדור הארץ הקפוא, אבל זה אחלה אלבום. מחכים למשהו חדש? אוהבים להקות שמתנסות בכיוונים מקוריים? שכחו מזה. אבל אם אתם חובבי מטאל מלודי מסורתיים? לכו על זה, אתם כבר יודעים למה לצפות

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[29/04/2024]
Break the cycle
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[17/05] Nailien Invasion - השקת אלבום
[23/05] Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::