תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן


רשימת השירים:

01. Sander-Intro
02. Blow the fuse
03. Viron
04. Bound To Die
05. Winds Of Valhalla
06. For Her Majesty
07. Ride On
08. Instrumetal
09. Lucifer Arise
10. Born Out Of Light
11. Doomsday


ציון:

23/08/2006
Viron - NWOGHM
מאת: לירן


לא יודע מה משך אותי לכתוב קודם כל על ויירון מתוך הערימה האחרונה של האלבומים שנחתו עלי, אולי השם המעניין – new wave of German heavy metal, אולי העטיפה הפשוטה, אבל האמת שפשוט אין לי מושג. הכנסתי את האלבום למערכת, וקיוויתי לטוב.

האינטרו של האלבום, sander, נפתח בסאונד של טלפון, ולמען האמת יצאתי די טמבל כשהסתכלתי על הטלפון בחדר שלי ועל הפלאפון לוודא אם התקשרתי למישהו. אחרי זה יש שיחה קצרה בת שני משפטים, והשיר השני, blow the fuse, מתחיל: פתיחה מהירה עם גיטרות מנסרות ודאבל בס מחייב נותנת אווירה טובה ואחרי כחצי דקה נכנס הסולן, וגם הוא לא מאכזב. שיר מלודי כמיטב המסורת, סולן שקרא את הספר טוב טוב, וטכניקה גבוהה של הנגנים, כל מה שצריך להכניס לקערה ולקבל עוגת הבי מטאל אפויה היטב. הרית'ם סקשן והגיטרות נותנות בסיס איתן לבתים, והסולן מברך את הסולו הנכנס במילה הפשוטה והצפויה "גיטר", א-לה מוטלי קרו. סולו מצוין שלא נוטה לפלצנות ולאוננות על הגיטרה, פתיחה מצוינת ומבטיחה לאלבום.

השיר הבא נושא את שם הלהקה, וגם הוא פותח בניסור גיטרות מסורתי, רק שהמהירות נרגעת ומפנה את מקומה לכבדות יחסית. השיר מקבל גוון שקט עם כניסת הווקאלים, ויש לנו בלדה שלא מביישת את הרמה שקיבלנו כאן קודם, שנשמרת ומצליחה לא להיגרר לשמאלץ מיותר, ומצליחה לכבד את השם המחייב שהחבר'ה האלה בחרו לאלבום. סולן מצוין שמראה שהוא יכול גם בשקטים, בשיר שמזכיר טיפה את הבלדות של דיוניסוס. החבר'ה האלה לא משתמשים בקלידים, דבר שמראה על הנטייה היותר הבי מטאלית קלאסית, ופחות פאואריסטית מודרנית.

השיר החמישי באלבום נושא את השם המחייב מנווארית, winds of Valhalla. גם הוא בלדה, הפעם אקוסטית למחצה, והוא שומר על הרמה הגבוהה. להקה מאוד מקצועית עד כה, ששומרת על רמה גבוהה קבועה, שזה דבר לא קל בעליל. השיר הזה הוא הטוב באלבום בינתיים, והוא משאיר טעם לעוד. כמה טוב שיש עוד שישה שירים. אחרת הייתי שומע את האלבום הזה שוב. עוד סולו מצוין. אולי לא ניו וויב, אבל בהחלט אלבום הבי משובח. השיר השמיני עונה לשם הפשוט instrumental. מעניין לדעת אם הלהקה הזאת יכולה להסתדר גם בלי הסולן הנהדר הזה שסוחב אותם כמו שצריך. לא שחסר לנגנים כאן יותר מדי, אבל הסולן נותן רושם שהוא סוחב את ההרכב על הגב. או על הגרון, איך שתבחרו. גם השיר האינסטרומנטאלי הזה לא מפחית מערכו של האלבום, ועושה רושם כי יש לנו פה אלבום שעבדו עליו הרבה זמן וסגרו פחות או יותר כל פיפס שהחבר'ה האלה חשבו עליו. לסיכום: לא ניו וויב, אבל בהחלט אלבום טוב.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[30/03/2024]
Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
[14/03] Structural - "Decrowned" release show
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::