תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: ראיונות ::

17/10/2017
מדבריו של העורב – ראיון עם להקת Dorothy Polonium
כתב: ירון הורינג

אהלן חבר'ה, מה שלומכם? זו תהיה הפעם הראשונה שלכם כאן – תוכלו לספר לקוראים קצת על הלהקה?

שלום! אנחנו מאוד נרגשים ושמחים להגיע! ההזדמנות להביא את המוסיקה שלנו ולהופיע בישראל היא הזדמנות אדירה מבחינתנו.

(ברגע זה במהלך הראיון, עורב נכנס מבעד לחלון ומתחיל לדבר בקול שמעביר צמרמורת במורד הגב שלנו)

העורב:

דורות'י פולוניום היא ישות שהגיחה לעולם כדי לספר לכם סיפורים על המציאות של קיום בכאוס, על התשוקה שאורגת הכל יחדיו.

ו.... חזרה ללהקה.

אנחנו מנגנים כהרכב שנתיים, אבל הגיטריסט, הבסיסט והמתופף שלנו ניגנו לפני כן יחדיו בלהקות אחרות. Suvi שרה בנוסף ללהקה בלהקה פינית אחרת בשם Noumena. Arto מנגן בבס בהרכב גריינדקור גרובי שנקרא Unborn Generation.

תוכלו לספר לנו קצת על ההשראה המוסיקלית שלכם? מה מניע אתכם ליצור ולכתוב?

האהבה לאמנות, פשוט כך. כל השירים שלנו הם סיפורים של תשוקה, בדרך זו או אחרת. אנחנו אוהבים לשקוע בפולקלור ותורת הנסתר וזה משפיע על המוסיקה והליריקה שלנו. מבחינת השפעה מוסיקלית, יש לנו לא מעט שורשים ביכולות הווקאליות של Animal Alpha, התיאטרליות של Ghost והיגון המקיף והתמידי של Katatonia.

לאלו להקות אתם אוהבים להאזין בזמנכם החופשי?

אם לנקוב בכמה שמות : Popeda, At The Gates, Leprous, Dimmu Borgir, Deftones.

העורב:
אני יכול לגלות לכם בשקט שהם האזינו בשנתיים האחרונות לסאונדטרק של Bloodborne.



אנחנו יודעים שאתם מופיעים הרבה בפינלנד בהופעות גדולות, פסטיבלים וכו' ולאחרונה התחלתם להופיע מחוץ לפינלנד. מה משך אתכם להופיע דווקא בישראל, מכל המקומות?

דודאבי דולב, חבר טוב של Suvi, הזמין אותנו לישראל. Suvi הציעה את הרעיון ליתר הלהקה וכולם הסכימו מיד. מעבר לכך, שמענו המון דברים טובים על קהל המטאל הישראלי ועל סצנת המטאל הישראלית! יהיה מעניין מאוד להרגיש את זה, אנחנו חייבים לומר שאנחנו כבר עכשיו מרגישים ורואים את כל העזרה של המטאליסטים ואת ההרתמות וזה מאוד מחמם לנו את הלב. כולם עוזרים, מקבלים אותנו, אפילו מלווים כלים וכו' ואנחנו מרגישים קבלת פנים מאוד נעימה. וכמובן אנחנו חייבים תודה ענקית לוידי שהשקיע מהזמן והאנרגיה שלו כדי לגרום לטור הזה לקרות.

שמעתם משהו על הסצנה הישראלית, אתם מכירים להקות מטאל ישראליות?

נראה שהייצוא הידוע ביותר שלכם בתחום הוא טראנס פסיכאדלי, אבל בחנו קצת את הסצנה מאז שהטור אושר. The Fading מעולים, כולנו גדלנו על הסצנה של גות'נברג וזה בדיוק זה. גם Shredhead ו Ferium באותה סירה מבחינתנו. אנחנו מצפים מאוד לשמוע ולראות גם את יתר הלהקות שנופיע איתן! Suvi אוהבת מאור את אבישי כהן, לחלוטין לא מסצנת המטאל אבל מלחין שיש לו כמה אלבומים שהם פשוט קסם. וכמובן Gunned Down Horses שהם משהו חדש ומרגש!

שמענו שבתל אביב אתם מתכוונים להשיק את האלבום החדש שלכם, Tales By The Pyre. תוכלו לספר לנו על זה?

זה באמת מגניב לעשות את מסיבת ההשקה של האלבום בתל אביב. ברגע שהבנו שיש לנו את ההזדמנות לעשות את ההשקה בתל אביב, קפצנו עליה. האלבום מדבר על נושאים שונים באהבה, שנאה וכל מה שבין המילים של Dorothy, כשהם מסופרים בעודנו ישובים סביב מדורת הבערות שלנו. אלו שירים של רוק שבכל אחד מהם יש אלמנטים של נסיינות ואובססיביות פרפקציוניסטית. הרבה דם, יזע ודמעות נשפכו על האלבום הזה. לא באופן מילולי.

העורב:
תשמעו זכרונות של לידה, חיים ורקבון של האמא המשותפת לכולנו. זה לא יהיה יפה. אבל זו תהיה האמת. פולוניום במיוחד בשבילכם. דורותי תהיה בכם, בי, בכולנו.



ביקורות ומגזינים פיניים כמו Soundi כתבו הרבה על המופע התיאטרלי שלכם, בעיקר על ההופעה של הזמרת שלכם Suvi Uura. האם יש משהו מיוחד שעל הקהל הישראלי לצפות לו? איך הייתם מתארים את ההופעות שלכם?

Suvi בהחלט אוהבת לעשות קטעים עם הקול שלה. ההופעות שלנו אנרגטיות מאוד, יש גם אלמנטים שונים – תצטרכו להגיע כדי לראות בדיוק מה.

עד כמה עניין הזמרות פופולרי בסצנה בפינלנד?

יש לנו כמה וכמה זמרות מאוד חזקות בפינלנד. זה מעורר השראה לראות ולשמוע עוד נשים מתווספות לסצנה הזו. אם נכלול להקות לא מקומיות, עניין הזמרות די פופולרי, סביר להניח שאפשר למנות כמה מהן בשליפה מהמותן. תכלס, בפינלנד יש את מספר הלהקות הגדול בעולם לנפש כך שדי מובן שרובן יותר מחתרתיות מידועות. מבלי לנקוב בשמות, נדמה שיש להקות עם זמרת שתקועות בפונקציה הזו של female frontend וממשיכות להחזיק זמרת רק כאמצעי חזותי ולא כישות יוצרת בפני עצמה. Dorothy Polonium מנסים להוות את חוד החנית בתחום הזה.

מילים אחרונות לקוראי המגזין?

בואו לראות את ההופעות ולקשקש איתנו אחריהן! אנחנו נרגשים לפגוש את כולכם! במקום להתקיים באותו מישור, בואו נתאחד סביב המוסיקה, שכן היא חזקה מהכל! לחיים!

העורב:

התקרבו נא, התקרבו נא. קראא. כשהעורב ישיר פעמים שלוש, טבעות של אש יחוגו בשמיים. קראא, קראא. רק אז הכבלים החושקים את האמונה והיחסות ימסו ויגוזו. ופירוק גרעין אטומי זעיר יתפוצץ לו לאלפי שמשות. קראא קראא קראאאא.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[23/05/2024]
Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[17/05] Nailien Invasion - השקת אלבום
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::