תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן


רשימת השירים:


01. Out of style
02. Dirty rotten bizkit
03. Dad vibes
04. Turn it up, bitch
05. Don’t change
06. You bring out the worst in me
07. Love the hate
08. Barnacle
09. Empty hole
10. Pill popper
11. Snacky poo
12. Goodbye


ציון:

17/11/2021
Limp Bizkit – Still Sucks
מאת: מתן קדר



אני לא רוצה לדבר על לימפ ביזקיט. אני רוצה לדבר על Bolt thrower. לא כדי לסקור אותם אלא כדי לתת אותם כדוגמה ללהקה שעשתה את הדבר הנכון. הייתה ללהקת הדת' הבריטית הוותיקה הזאת קריירה ארוכה ומפוארת עם הרבה אלבומים. ועדיין, בשנת 2005 הם הוציאו את האלבום הכי טוב שלהם. הוא היה כל כך טוב שהם עצמם הבינו שהוא הכי טוב שלהם. אחריו הם כתבו עוד אלבום אבל הבינו שהוא לא טוב כמו האחרון שלהם, החליטו לא לשחרר אותו ולהמשיך רק להופיע, עד שלפני כמה שנים הם התפרקו.

אז למה אני מדבר על Bolt throwerבסקירה של האלבום החדש של לימפ ביזקיט? כי החבורה הבריטית הזקנה השכילה לעשות את מה שלהקת הניו/ראפ מטאל האמריקאית לא השכילה לעשות. בגדול, לימפ ביזקיט זאת להקה שהיא אהבת ילדות שלי, אבל היא הייתה צריכה להפסיק לשחרר חומרים ולא לשחרר את האלבום הזה. רוב מעריצי הלהקה, בני הדור שלי שגדלו על ניו מטאל, יסכימו איתי ש- Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water היה האלבום הכי טוב של הלהקה, והוא יצא לפני 21 שנים... מאז יצאו עוד 2 אלבומים בינוניים, אבל בינינו, צריך לדעת מתי לעצור.

חשוב לי להגיד שמודעות עצמית זה חשוב. פרד דרסט, סולן הלהקה, מצליח להכיר בעובדה שהוא מזדקן, ומאמץ את זה בידיים פתוחות, שזה ראוי להערכה. עדיף משמעותית מאנשים שלא קולטים שהם מזדקנים (לא שאני חס ושלום רומז משהו לעצמי כשאוטוטו אני בן 35 ומזמין לעצמי חלקת קבר). הבעיה היא שלא רק פרד מזקן (כי בכנות, הוא מדהים. הוא עדיין נשמע כמו לפני 20 ומשהו שנה), אלא שהמוזיקה של לימפ ביזקיט הזדקנה. לא המוזיקה האנרגטית שהם עשו פעם, אלא האלבום הנוכחי.

ולמה אני מתכוון כשאני אומר שהמוזיקה שלהם הזדקנה? בגדול, הרבה חפירות, הרבה דברים שאולי לאנשים בני 40-50 נשמע אדג'י, אבל אם פרד דרסט של לפני 21 שנה היה שומע את האלבום הנוכחי, אני חושב שהוא לא היה אוהב אותו. הוא לא מכיל שירים כבדים ועצבניים כמו Break stuff, השירים לא מקפיצים כמו Rollin’, יש באלבום 2 (!!!) בלדות שבפני עצמן לא רעות מדי, אבל כשהן באות באלבום שכולו לא מצליח להקפיץ, ואפילו לא לגרום לראש שלי לזוז ולו טיפה, זה פשוט לא שם.

ורציתי. רציתי לקבל אלבום שאני אעוף עליו, אלבום שיחזיר את עטרת הניו מטאל שעליו גדלתי ליושנה, ויראה שלימפ ביזקיט עדיין כאן ועדיין בועטים, גם בימינו. אבל זה לא קרה. האלבום פשוט שטוח, נשמע כמו חומרי מגירה של חומרי מגירה של חומרי מגירה, ולא כמו האנשים שעשו את Nookie או My way.

ובכל זאת, אני מכריח את עצמי להתנתק מהתרפקות על העבר ושומע את האלבום בפני עצמו, ומדמיין שמעולם לא הכרתי את הלהקה הזאת קודם, ושואל את עצמי מה אני חושב על האלבום הזה. אז אני ארשה לעצמי להיות לא מנומס ולשאול שאלה שצריכה להישאל: מה זה החרא הזה? אם מישהו היה משמיע לי את האלבום הזה הייתי שואל למה אותו מישהו ולמה הלהקה הזאת חושבים שהאלבום הזה יתפוס אותי, יגרום לי לרצות להקשיב לו עוד ולשמוע את שאר החומרים של להקה שנשמעת ככה?

אסכם ואגיד שהאלבום הזה לא פרווה. גם לא חלבי. אפילו לא טבעוני. האלבום הזה הוא יותר לכיוון של ארגז תפוחי אדמה, לא מבושלים, לא מקולפים, בלי גרגר מלח לרפואה. פשוט ערימת תפוחי אדמה בוסריים שכוונת המשורר לגביהם לא ברורה בעליל. אין מישהו שמצער אותו יותר להגיד את הדברים האלה, ואני מקווה שלמאזינים אחרים יש חוויה טובה משלי, אבל עבורי, זה כנראה האלבום הכי מאכזב ששמעתי השנה.

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[14/03/2024]
Structural - "Decrowned" release show
[30/03] Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::