תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: Articles ::

05/07/2022
רצח מצויר - סקירת הקומיקס Murder Falcon – Daniel Warren Johnson & Mike Spicer
כתבה: ניצן כהן

בתקופה האחרונה, חוץ מהמוזיקה, אני בעיקר קוראת. לרוב ספרי פנטזיה, מתח ומדע בדיוני, אבל מדי פעם מתגלגלת לידי איזו חוברת קומיקס. סקירות על ספרים מפורסמות בבלוג האישי שלי, אבל הפעם, מכיוון שזה נושא שקרוב כל כך לליבנו, אני שמחה לשתף גם אתכם, קוראי מגזין מטאליסט, בנושא שקרוב מאוד לליבנו. זהו ספר קומיקס (באורך מלא, גדול, מעוצב ויפה) שכשקוראים אותו מתנגנת מוזיקת מטאל רועשת. היא יכולה להתנגן בראש, אבל למיטיבי הלכת מחכה מוזיקה שיצאה במיוחד עבור הספר בבנדקמפ, וגם פלייליסט ייעודי בספוטיפיי.

העוקבים אחרי יודעים שאני לא צורכת הרבה קומיקס. מכיוון שהעניין שלי הוא בטקסט, אני לא נהנית מספיק מהתמונות ולכן עבורי זה פשוט ספר קצר. אבל מדי פעם מתגלגל לידי ספר קומיקס, וקשה לי מאוד לעמוד בפיתוי. במיוחד כשכמו הספר הזה, אני מקבלת אותו במתנה עם המלצה חמה מחבר קרוב שעל דעתו אני סומכת. במיוחד כשמדובר בחבורת גיבורי על שמשתמשים במטאל כדי להציל את העולם.

ג'ייק עבר תקופה לא פשוטה. בעקבות תפניות קשות בסיפורו, הוא איבד כמעט הכל. הזוגיות שלו נהרסה, ככל הנראה באשמתו, והוא לא הגיע להופעה החשובה ביותר בתולדות הלהקה שלו – זאת שבה נציג חברת התקליטים מגיע כדי לשמוע אותם. אבל חייו זוכים לתפנית משמעותית כשיצור שחציו בז וחציו אדם, עם יד מתכתית, מופיע משום מקום וקורא לו לחזור ולנגן. הגיטרה של ג'ייק, שהייתה שבורה וזרוקה בפינת החדר, מתעוררת לחיים וקוראת לו לנגן בה, כדי להציל את העולם.

יחד עם המוזיקה, השניים נלחמים במפלצות שזורמות אל תוך העולם מקרע שבין העולמות, מתוך עולם אפל ונורא מלא במפלצות שואבות מחשבות שנשלט על ידי הכאוס, המפלצת הנוראית מכולן. המוזיקה יכולה לשנות את המצב, אך ג'ייק לבדו לא מספיק. כל הסביבה מפצירה בו להחזיר את הלהקה – עליו למצוא את חברי ברוטיקוס, הלהקה שעזב, לעזור להם למצוא את כלי הנגינה הקסומים ויחד לנגן ובאמצעות המוזיקה להציל את העולם. זה לא הולך להיות פשוט, אבל באמצעות המוזיקה והחברות האמיצה, אולי יהיה להם סיכוי.



מדובר בקומיקס עשוי גרפיקה מרהיבה, ומלא בסיפור מרגש, מותח ומלא מוזיקה מצוינת. בסיומו של הספר אפשר למצוא קישור לעמוד של להקת ה-Murder Falcon בבנדקאמפ, בו ניתן לשמוע מוזיקה שמלווה את הספר (וכמה חבל שממתינים לסיום כדי לחלוק זאת איתנו. בעמוד הבנדקאמפ ישנם שני אלבומים, אחד קצר ואחד שקרוב יותר לאורך מלא. מדובר במוזיקת האבי מטאל מצוינת, עם סולואים מלודיים מעולים וריפים מהירים על סף הת'ראש. מוזיקה מצוינת שנכתבה ובוצעה ע"י כותב הקומיקס בעצמו. הקומיקס הזה מומלץ בחום, לכל מי שחובב קומיקס ורוצה למצוא את דרכו לתוך המטאל, לכל מי שחובב מטאל ומתעניין מעט בקומיקס, וגם לכל מי שרוצה להיחשף לאחד מהשניים.

Murder Falcon יצא בהוצאת Image Comics בשנת 2022. הסקירה תפורסם גם בבלוג שלי, "פולמוס במשיכת קולמוס".


לעמוד הלהקה מתוך הספר בבנדקמפ

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[17/05/2024]
Nailien Invasion - השקת אלבום
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[23/05] Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::