תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Graspop
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות הופעות ::

05/07/2022
המסיבה של הנגד - סקירת הופעתם של Sinnery, Prey For Nothing, Violate Inner Amend
כתבה: עדן גולן
צילמה: נאוה מנשה

אחרי טיול בחו"ל יש תחושה שהעולם מבקש להעניש אתכם על כך שנהניתם. כל מה שחטאתי בו היה הרצון להנות מהופעות של Korn ו- Deftones בבודפשט. בשבת האחרונה של יוני ידעתי שעם החזרה לארץ, כבר במעבר בשרוול היציאה מהמטוס, אקבל הצלפות מירמור קשות. אז אם כבר חטאתי, אקבל את העונש שמגיע לי, מידה כנגד מידה, עין תחת עין, שן תחת שן, הד בנג כנגד הד בנג: הופעת השקה לסינגל החדש של Sinnery, ה- Anti Party 2!

נראה שיש בעולם יותר דברים לזעום עליהם מאשר לחגוג אותם, אבל להקת Sinnery שחררה סינגל חדש בשם The Burning, 6 שנים מאז האלבום הראשון שלהם, וזו לגמרי סיבה למסיבת זעם. למרות שכל הקהל ידע שהוא לא מגיע למסיבה, ולא הייתה כלל אווירת מסיבה בכניסה למועדון הגגרין שבתל אביב, דמיינתי את המקום כפיניאטה ענקית שהוזמנה במיוחד לאירוע, ומחכה שיכו בה מכל כיוון עד שתישבר לחלוטין. מי ששובר לבד – מת לבד, ולכן חברי להקת Sinnery הזמינו, בנוסף לקהל כמובן, חברי להקות נוספות שיעזרו להם לשבור את המקום.

ראשונים להכות בצעצוע הילדים המקסיקני הם Violate Inner Amend, מהדם החדש בסצנת המטאל בארץ - יוסף חיימוב (שירה), אור גולדמן (גיטרה ושירה), שחר גורביץ' (גיטרה), מוחמד רובי (בס) ויונתן מקרקש (תופים), שעלו לבמה צבועים חלקית בשחור, כל אחד באופן אחר. הם עלו כשברקע צליל דרמטי שמתחלף לשירת הילדה מהפרסומת "שוקולית של עלית" בקול קריפי ומעוות (קראתם נכון, זה בדיוק מה שהיה שם).

על אף הניסיון הדי קצר שיש להם על הבמות בארץ, הם נשמעים מדהים. יש למוזיקה שלהם סאונד תופים מאוד חזק, ריפים וסולואים מעולים שמתחלקים בין שני הגיטריסטים ובס ליינים מפתיעים שלפעמים משכו את האוזניים שלי להתמקד בצלילי הבס. חיימוב נשמע כאילו למד לשיר בגראולים עוד לפני שלמד ללכת, ולמרות המעברים המאתגרים מהגראולים לשירה הנקייה, שמחתי לשמוע אותו שר גם בקלין. הסאונד שלהם קשוח אבל מלודי בדיוק במידה הנכונה.

הלהקה נתנה סט של 6 שירים, ביניהם הסינגל האחרון שהוציאו, Gaslight, בו הם אירחו את מקס בקלישצ'ב סולן להקת BRCDS, במה שנשמע כמו מלחמת גראולים ללא הכרעת ניצחון. הם ביצעו גם את הסינגל הבא שייצא בקרוב, ואחרי ההופעה הזו אני כל כך מצפה לשמוע מהם עוד ולראות אותם מתפתחים עם המוזיקה שלהם.



אחרי הפסקה קצרה עולים לבמה להכות חזק בפיניאטה חברי להקת Prey For Nothing. אם הערב התחיל עם דם חדש, הוא המשיך היישר לאחת הלהקות הוותיקות והאהובות בסצנה: יותם דפיילר אבני (שירה), דימה קוגן (גיטרה), מיכאיל רוטן (גיטרה), טוליק קשנקה (בס) ויפתח לוי (תופים). הם עולים לבמה ופותחים בכל הכוח עם השיר Angels of Atheism מתוך האלבום האחרון שלהם Kivshan שיצא בשנה שעברה. משמח לראות להקה ותיקה שמגיעה לתמוך בלהקה פחות ותיקה באירוע כזה.

חברי הלהקה מאוד אנרגטיים ומחויכים לאורך ההופעה שלהם, וזה למרות הסאונד הקשוח כיאה ללהקת לדת' מטאל והשירים שעושים חשק לצרוח. לדעתי זה רק גורם להנאה גדולה יותר מהצפייה בהופעה שלהם. הנגינה של כל חברי הלהקה נשמעת כל כך מדויקת לאורך כל ההופעה, בכל מהירות בה הם ניגנו, וההרמוניה ביניהם, גם מוזיקאלית וגם מבחינת ההופעה עצמה, מדהימה. דפיילר סולן כריזמטי מאוד ומתקשר מדהים עם הקהל שנותן הרבה אהבה חזרה ללהקה, כמובן תוך כדי שהוא מניף את שערו והקהל מצטרף אליו.

הלהקה ניגנה סט של 8 שירים, שבאופן מפתיע לא כלל שירים מתוך האלבום The reasoning, אבל כלל קאבר לשיר Ashes in your Mouth של Megadeth. עדיין רצף השירים עבד מעולה וקטעי הוידאו שהוקרנו מאחורי הבמה רק תרמו לאווירת ההופעה. בשיר Kivshan עלתה לשיר איתם יעל הורוביץ, סולנית להקת Stormbound, שבשילוב הקול הסימפוני המרשים שלה והגראולים של דפיילר, גורמת לשיר להרקיע לשחקים חדשים. בשיר האחרון, Against all good and evil, דפיילר מצטרף אל תוך האורות שמהבהבים בתוך רחבת המוש פיט, וההופעה שלהם מסתיימת עם הקרנת תמונתו של ארד אמיץ-לב ז"ל.

בשעה 22:30 עולים לבמה אנטי מסמרי הערב, מארגני מסיבת הזעם, השוברים הראשיים שבאו לחסל סופית את מה שנשאר מפיניאטת הגגרין- חברי להקת Sinnery: אלון קרניאלי (שירה וגיטרה), עידן קרינגל (גיטרה), סער טובי (בס) ומתן מנדלבאום (תופים). כראוי, ארבעתם עולים לבמה זועמים, אל תוך פתיח ההופעה שמכריז “We are the only solution to the problem that is us” (משפט מבריק).

את Sinnery יצא לי לראות כבר פעמיים בהופעה. הפעם הראשונה שהאזנתי להם הייתה בהופעה שהגעתי אליה מבלי להכיר את המוזיקה שלהם. די ידעתי למה אני נכנסת בהופעה הזו, אבל חברי הלהקה הבטיחו הפעם אירוע אנרגטי ומוגזם, ונראה שלאחר תקופה ארוכה של הכנות וחזרות הם באמת באו לפרוק את הכל ברגע הזה. חברי הלהקה הם כמו מפלצות Thrash עם רעל בעיניים, ואני כל כך אוהבת את איך שהם לוקחים את ה Thrash metal לסאונד עכשווי מתובל ב Power metal.



כל חברי הלהקה נותנים הופעה סופר אנרגטית ומרבים לזוז על הבמה ולתת בראש ב- 666 קמ"ש. מנדלבאום מכה בתופים בקצב מהיר ופסיכי שמשתנה לאורך כל ההופעה, טובי מחזיק את נגינת הבס בגרוב עוצמתי וקרינגל מעיף את הקהל עם הריפים והסולואים הקשוחים. קרניאלי הוא אחד הסולנים עם הגראולים הכי טובים בארץ לדעתי, והעובדה שהוא מנגן ושר במקביל לא מונעת ממנו להשתולל על הבמה. הקהל מנצל כל הפסקה בין השירים כדי להריע ללהקה.

השירים שנבחרו לסט מתוך האלבום הראשון של הלהקה A Feast of Fools הם כנראה השירים הכי בולטים באלבום, ואני שמחה שהם אלו שנבחרו, במיוחד Magic Bullet שהוא השיר האהוב עליי מהאלבום, עם אחד הריפים הכי אהובים עליי של הלהקה. מהשירים שלא נכללים באלבום הראשון בלט מאוד השיר Hanged from the sun, שהגיע בתזמון מושלם עם בתים במהירות נמוכה יותר בתוך הקצב המטורף של ההופעה. השיר The Burning שהוא הסינגל האחרון שהלהקה שחררה הוא אחד משירי המטאל הכי אהובים עליי שיצאו פה השנה והביצוע שלו בהופעה העלה את הגררין בלהבות תוך כדי שהקהל צועק “God bless the human race”. הלהקה מסיימת את ההופעה עם השיר שנושא את שם האלבום הבא, שאני כל כך מחכה ליציאה שלו, Black Bile, עם בקשה מהקהל לסיים את הערב הזה כמו שמסיבת זעם צריכה להסתיים, במוש פיט הכי חזק שיש.

למרות שבמהלך ההופעה חולקו קלקרים צבעוניים מחליפי צבעים שהועפו לכל עבר בקהל (וכנראה לא נשארו שלמים בסוף הערב), הערב הזה העביר בהחלט את אווירת ה- anti party וסינרי קיימו את כל ההבטחות שלהם למסיבת הזעם. חברי כל הלהקות, בשיתוף פעולה לוחמני מוצלח עם הקהל, פרקו הרבה זעם ושברו את הגגרין. בחודש הבא Sinnery יטוסו לשבור את רומניה בפסטיבל Rockstadt Extreme Fest יחד עם להקות Lamb of god, Kreator ו- Behemoth ובקרוב מאוד ייצא האלבום החדש שלהם, אבל לפני שכל זה קורה ההופעה נחתמת בצלילי מארש שמסמלים שהפיניאטה חוסלה סופית.


לגלריית התמונות המלאה

[ פרסם תגובה חדשה ]
:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט

ראיון:
הקוסמונאוטית של המטאל - ראיון עם אנה וולצ'וק, בעלי מועדון הגאגרין
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[30/03/2024]
Eternal Struggle Hafia hardoce fe(a)st
[14/03] Structural - "Decrowned" release show
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::