Flemming Rasmussen, המפיק שעבד עם Metallica על שלושה מהאלבומים הקלאסים שלהם – Rise The Lightning, Master Of Puppets ו and Justice for All, סיפר לאחרונה בראיון ל Phoenix New Times על העבודה שלו על Master Of Puppets, לכבוד חגיגות 25 השנה ליציאת האלבום: "ידענו מההתחלה שזה משהו מיוחד, עוד משלב הדמואים, ידענו שזה הולך להיות אלבום רוצח. אני חושב שהרגשנו שזה עומד להיות האלבום הכי טוב של Metallica, היו לנו כמה שירים חזקים במיוחד, אפילו הקטעים האינסטרומנטאליים היו מעולים..ההבדל בין Ride The Lightning ו Master זה האבולוציה, ל Master יש סאונד מושלם שהתחיל להתפתח ב Rise, ושהבאנו לשלמות ב Master.

האלבום הזה נשמע מעולה. כשהגעתי לעבוד על Justice הם כבר היו חודש שלם במהלך ההקלטות, וזה גם היה אולפן חדש וכו', אז החלטנו על סאונד שיהיה יותר מקדימה ויותר יבש. לגבי המיקס, הם כבר שכרו מישהו אחד, אז לא היה לי מה לומר בנושא. זה עדיין אלבום מטאל קלאסי, והסאונד שלו השפיע על דור שלם של להקות מטאל.