M. Shadows, סולן להקת המטאל האמריקאית Avenged Sevenfold התייחס לאחרונה בפוסט בעמוד הפייסבוק של הלהקה, לטענות על כך שאלבומה החדש – The Stage, שהגיע למקום הרביעי במצעד מכירות האלבומים האמריקאי, מכר את הכמות הנמוכה ביותר של אלבומים מכל אלבומי הלהקה ב 11 השנים האחרונות, מספר של 76 אלף עותקים, מהם 73 אלף עותקים פיזים.

האלבום, הראשון שלהם בחברת Capitol, מכר חצי ממספר העותקים בשבוע הראשון ליציאתו משני אלבומיה הקודמים של הלהקה.

האלבום יצא כמעט בהפתעה, כשרק סינגל אחד ממנו שוחרר שבוע לפני יציאתו – גישה חדשנית בתעשיית המוזיקה שבה נקטו לפני אמני פופ כמו ביונסה וקנייה ווסט. Shadows הודה ש "היו לו רגשות מעורבים לגבי אופן השחרור הזה.."

אמש כבר יצא Shadows בהודעה בסגנון אחר: "משהו ששמתי לב אליו בשנים האחרונות הוא שאתרים שתלויים בכניסות להכנסה אוהבים לתפור סיפורים כדי להצדיק את מה שהם רוצים לומר, רואים את זה בפוליטיקה ורואים את זה במטאל, אני חושב שחלק מהם מבדרים ואני לא שונה או לא אוהב את מי שמפעיל אותם או את הקוראים, אבל שאני מקבל שוב ושוב קישורים לכתבות שמוכרות איזה סיפור לא נכון לגבינו אני חושב שצריך להתייחס לזה…

76 אלף עותקים ללהקת מטאל ב 2016 בארה"ב זה כאילו כשלון, האמת שזה מספר מרשים עם אפס שיווק וסינגל אחד שאורכו 8:30 דקות ושיצא רק 13 יום לפני האלבום. הדיבור שהאלבום הוא כשלון הוא מטורף וזה בדיוק מה שמזיק לתעשיית המוזיקה הנאבקת… כשהאלבום Hail to the King יצא לא היה Apple Music, והיום יש להם 15 מיליון מנויים, Spotify עם 40 מיליון מנויים כיום, וכשאתה מנסה לקבל מהאתרים האלה תמונה לגבי המכירות בפורמט הסטרימינג זה נהיה מורכב. יש מחקרים שמראים שצריך 1500 השמעות בז'אנר המטאל כדי להגיע ל "מכירה" של אלבום אחד, מי בדיוק ישמע כל כך הרבה פעמים שיר כמו The Stage כל כך הרבה פעמים? זה והשיר Exist מגיעים ביחד ל 25 דקות, אז מה? שנכתוב להיטים של 3 דקות כדי לקבל מספרים גבוהים יותר בנתוני הסטרימינג? זה מגוחך"