קמפיין מטאליסטי להעלות את השיר Highway To Hell של AC/DC, שהוקלט במקור ב 1979, לראש מצעד הסינגלים באנגליה לחג המולד, הסתיים בעלייתו של השיר למקום הרביעי, המיקום הגבוה ביותר של שיר של הלהקה האגדית ב 40 שנות הקריירה שלה.

הקמפיין נוסד בין השאר כדי להסיר ממקומו את הסינגל של התוכנית The X Factor, השולט כיום במצעדים באנגליה.
דובר של הקמפיין מסר: "AC/DC חוגגים השנה 40 שנות פעילות, הם הוקמו ב 1973 ואנחנו כמה מעריצים שחשבנו שזה יהיה מגניב לראות אותם בראש עץ חג המולד כדי לחגוג את האירוע."

פעילי הקמפיין גם עומדים מאחרי הרצת הסינגל Killing In The Name של Rage Against The Machine, שיצא במקור ב 1992 – למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי ב 2009.