Bleeding Through – The Truth
- Confession
- Love In Slow Motion
- The Pain Killer
- Kill To Believe
- Dearly Demented
- Line In The Sand
- She's gone
- Tragedy Of Empty Streets
- Return To Sender
- Hollywood Prison
- The Truth
בין קרני השמש החמימות והחופים המדהימים של אורנג' קאונטי, בקליפורניה, צמחה סצינת הארדקור ענקית. כבר באמצע שנות התשעים, התחילו להתפתח להקות כמו Throwdown ו-Atreyu, כשהמיוחד בלהקות האלו היה שהן שילבו אלמנטים של פאנק רוק, עם מטאל אגרסיבי מאוד. Bleeding Through למעשה התפתחה מאחת מהלהקות החזקות באזור, Eighteen Vision, כאשר הגיטריסט Brandan Schieppati הקים פריוקט צדדי בשנת 1999.
הבחור רצה להקים להקה בסגנון, אבל חיפש לכתוב טקסטים שיהיו אמוציונליים ופחות מחאתיים מבחינה חברתית, כמו שמקובל בדרך כלל בלהקות הארדקור. הוא עבר לתפקיד הסולן וצירף שני גיטריסטים, Scott Danough ו-Brian Lepke, את Ryan Wombacher על הבאס והמתופף Derek Youngsma. כדי להכניס עוד עניין ללהקה צורפה הקלידנית Marta. בשנת 2002, יצא אלבום הבכורה שלהם שנקרא Portrait Of The Goddess וקטף ביקורות משבחות. עם התפתחות הסצינה הוחתמה הלהקה כמו רבות אחרות בסגנון בלייבל Trustkill שמופץ על ידי ענקית המטאל Roadrunner.
האלבום השלישי במספר של Bleeding Through נקרא The Truth והוא אלבום מיוחד שהפתיע אותי כבר מהשמיעה הראשונה. הדיסק נפתח במשפט האמוציונלי "I Don't Give A Fuck" ומלווה בנגינת הארדקור אכזרית שהופכת תוך שניות לגריינדים, מרחץ דמים אמיתי. אבל בדיוק כשנדמה שאי אפשר לחפור יותר חזק מגיע הפזמון שבו Brandan שר נקי, לא מתבכיין כמו שמקובל באימו, אלא פשוט שר טוב. בנוסף לכל זה ברקע מתנגנים קלידים, בסגנון שמקובל בדת' מטאל. "For Love And Failing" שפותח את האלבום, הוא שיר מנצח.
"Love In Slow Motion", השיר השלישי, לוקח את הדיסק צעד קדימה. אל תתנו לשם שלו להטעות אתכם, דאבל-באס מהיר בבתים וגיטרות שלא היו מביישות את מטאליקה בשנים הטובות שלהם. הפרה-פיזמון מלווה בקלידים עם סאונד כנסייתי מדהים והפזמון נקי ומלווה בקולות רקע וצרחות מידי פעם. השיר בנוי בצורה מושלמת, חשוב לציין שהטקסטים מועברים בצורה הטובה ביותר. השיר החמישי, "Kill To Believe", עוד אחד מהטובים בדיסק, גם בו השילוב בין שירה נקייה לצרחות עובד מעולה, הנגינה מהודקת מאוד והקלידים נותנים נפח במקומות החסרים. ה-C-Part של השיר מלא בשבירות, פשוט מעולה. ב-"Dearly Demented", השילוב בין הסגנונות עולה רמה ומגיע לשיא בפזמון "They're Coming For You" שמוגש בצורה משכנעת מאוד.
השיר השביעי נפתח בליין גיטרה עם פייזר, שירת רוק אמריקאי מהסוג ש-MTV אוהב ופסנתר עדין. הפזמון נפתח לבלדת מטאל ארופאית, עם סינטים בסאונד של כינורות . כדי להביא את הקיטץ' הזה לשיא, הוסיפו סולו צוקים, בסגנון סלאש. "Return To Sender" הוא עוד דוגמא מעולה ליכולת של Bleeding Trough לכתוב שירים טובים, זה שיר שמתעלה מעבר לעיבוד הכוחני שלו ואפשר להרגיש את זה בהגשת השירה המשכנעת "We're Hating, We're Bleeding, We're Loving, You're Losing Our Life's About To Change".
הקטע שסוגר את האלבום ונושא את השם שלו, "The Truth", הוא קטע אינסטרומנטלי עם תפקידי קלידים עמוסים מאוד שנותנים אוירה חורפית. אין כאן סולו גיטרה, אבל יש עומק וכוונה. דרך נפלאה לסיים את הדיסק הזה. בסה"כ, Bleeding Through לא רוצים להיות עוד להקת הארדקור והם עושים הכל כדי להיות מקוריים. השילוב הבלתי אפשרי כמעט בין מטאל ארופאי ופאנק רוק נשמע כאילו זה תמיד צריך להיות כך. גם אם אתם לא ממש בעיניין של הארדקור The Truth הוא דיסק מעניין ומרגש, כבד ומלודי, שמש ודקלים מצד אחד ועננים אפורים קודרים מצד שני.