תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
OnTour
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן


רשימת השירים:

1. End Of The Line
2. Driving Down The Darkness
3. Grinf**ked
4. Hold Back The Day
5. Sin & Sacrifice
6. Ripped Apart
7. Pale Horse Apocalypse
8. Just Run
9. Impending Disaster
10. Bear Witness Unto
11. Before The Hangman's Noose
12. The Fury Of Our Maker's Hand


ציון:

02/11/2005
DevilDriver - The Fury Of Our Maker's Hand
מאת: ניצן מור


יש האומרים שכל להקות המטאלקור נשמעות אותו הדבר. ואם שמעת להקה אחת שמעת את כולן, DevilDriver באו להעמיד את אותם אנשים על טעותם, הלהקה הזאת שמה את ה-"מטאל" במטאלקור. סולן הלהקה, דז פאפארה, לשעבר Coal Chamber החליט לנטוש את סגנון האינדסטריאל-רוק ולפנות לכיוון המטאלקור עם השפעות חזקות מז'אנר ההבי-דת' מטאל ודימיון מוזיקלי ללהקות כמו פנתרה האגדיים, Opeth, Nevermore ו-In Flames.

DevilDriver ששאבו את שמם מסיפורי עם על מכשפות שתלו פעמוני רוח קסומים שנועדו להבריח את השטן ממקום מגורם בעת שעשו כשפים, החליטו לאמץ את האווירה המכושפת הזאת ולהכניס אותה לתוך המוזיקה שלהם. עם סמפלים אווירתיים ועוגב הצליחה להקת המטאלקור הזאת לשנות את מה שבד"כ חושבים על הז'אנר. דז הוא לא טירון בעסק, 10 שנים הוא יוצר מוזיקה, משתמש בשדים הפנימיים שלו להשראה וכותב ליריקה מצמררת ולא תמיד ידידותית למשתמש. הדיסק השני במספר של הלהקה יצא לאור העולם לפני מספר חודשים תחת השם The Fury Of Our Maker's Hand שם שמבטיח תוכן מוזיקלי עוצמתי ואגרסיבי.

כבר בשיר הראשון באלבום, "End of the Line", בולטת ההשפעה המוזיקלית של מתופף הלהקה ג'ון בוקלין שמפציץ ללא רחמים את האוזניים שלנו עם הדאבלים האימתניים שלו. ג'ון הוא הדופק של הלהקה עם עבר בתיפוף בלהקות דת' ובלאק והוא התעקש להביע את הרקע שלו באלבום הזה. השיר השני באלבום "Driving Down The Darkness" הוא שיר פשוט וחזק. אין בו יותר מדי התחכמויות או ריפים מסובכים, הוא פשוט קצר, מהיר ולפנים. בפזמון ניתן לשים לב למחווה ווקלית לפיליפ אנסלמו סולן פנתרה. "Grinfucked", הרצועה השלישית באלבום, הוא שיר אפל וכבד, עם השפעה מוזיקלית ברורה של ז'אנר הבלאק מטאל גם בגראולים של הסולן וגם בשילוב של הגיטריסטים ג'פרי קנדריק ומייקל ספריצ'ר עם בסיסט הלהקה ג'ון מילר.

השיר החביב עלי באלבום הוא "Sin & Sacrifice" הרצועה החמישית באלבום, בעיקר בגלל סולו הגיטרות בדקה וחצי הראשונה של השיר. הפזמון קליט והשיר עצמו מלא אנרגיות. "Hold Back The Day", הסינגל הראשון מתוך האלבום הוא שילוב של השורשים הישנים של הלהקה עם הגישה החדשנית והטרייה שהם אימצו לעצמם, זה כמו להקשיב לאופרת רוק, כשכל נגן מושך לכיוון אחר אבל בסוף הם מתאגדים יחדיו בהרמוניה נפלאה. "כל השירים באלבום שונים אחד מהשני אבל לכולם יש את הסאונד הגרוב-גריינדי הזה שמאחד בין כולם, אי אפשר באמת להגדיר את מה שאנחנו עושים, הסאונד שלנו ייחודי ושונה וזה מה שמבדיל אותנו משאר הלהקות" מדגיש דז.

השיר האחרון "The Fury Of Our Maker's Hand" נושא את שמו של האלבום ומסכם את האווירה הכוללת שלו – זעם! הרבה אגרסיות, עצבים, דם, יזע ודמעות הושקעו בתוך יצירת האלבום הזה וכל אחד מהתחושות האלה הועברו בצורה הכי בוטה שיש לאורך 12 השירים המוצגים לפנינו. זהו לא אלבום ידידותי למשתמש. וזה לדעתי החיסרון הכי גדול שלו, אפילו הסינגל שיצא מתוכו לא ממש מושך אנשים לשמוע את הלהקה אלא אם הם מאוהבי הז'אנר. הוא לא פונה אל המיינסטרים ומעריצי הז'אנר ימצאו את עצמם מבולבלים מול האלבום הזה. DevilDriver הם לא הקילסוויץ' אינגייג' הבאים, הם פונים לקהל שאוהב יותר מטאל מאשר מטאלקור ולכן זהו אלבום שמתאים למטאליסטים. חד וחלק. אם אתם מפחדים מגראולים, דאבל באס ואווירה אפלה, אז אני מציעה שתסתובבו אחורה, כי זהו לא אלבום ל"רכרוכים", שום הצהרות אהבה או חיבה לא יתחבאו בתוך הליריקה הלוחמנית הזאת.

[ פרסם תגובה / קרא תגובות (2) ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[23/05/2024]
Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
[06/04] Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[17/05] Nailien Invasion - השקת אלבום
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::