תפריט ראשי
ראשי: ראיונות | כתבות | חדשות
סקירות: אלבומים | DVD | הופעות
סצינה: אירועים | תמונות | פורומים
שונות: עדכונים | סרטים | וידאו
אודות: המגזין | צוות האתר
פרסום: אירוע \ באנר | חדשות
Dusturbed
Disturbed
Feed Us Go English Visit Our Facebook Page Visit Our MySpace Profile
:: סקירות אלבומים ::

לאתר הרשמי: לחצו כאן


רשימת השירים:

01. Martha Will
02. Fueled By Hate
03. Crapassreality
04. Fast Zombies Rule
05. Dying On The Vine
06. Hooker Fortified Pork Products
07. Life Kills On
08. NES
09. Filth Hounds Of Hades
10. Stay Dead
11. Scream And Die
12. Of The Body
13. Letters
14. Have You Never Been Mellow?


ציון:

09/01/2007
The Accused - Oh Martha!
מאת: איתי פרייז


The Accused מגיעה מסיאטל, הלא היא בירת הגראנג' הבלתי מעורערת, רק שחוץ מגראנג' היו לה גם להקות מטאל אגרסיביות במיוחד, כגון הלהקה המדוברת הזאת, שמשלבת הארדקור-פאנק עצבני עם ת'ראש חופר וכבד במיוחד. נושאי הטקסטים של ההרכב כמעט תמיד היו על סרטי אימה ואלימות, על סוגיה, מחוברות קומיקס כשגם עטיפות האלבומים שלהם נראות כמו קומיקס מהצד האפל.

הלהקה עוד קיימת מ-84' ואפשר להגיד שהיא היוותה חלק מהיסודות של הסצינה הגדולה שפרצה בסיאטל בתחילת שנות ה-90, אך היא לא הצליחה להשתלב בין להקות הגראנג' שהיו מסביבה ולא הצליחה מבחינה מסחרית בגלל שהייתה כבדה בהרבה מכולן באותה תקופה - וכמה שהלהקה הזאת אגרסיבית קשה להסביר... זה נשמע כמו פסקול לסרטי סלאשר עקובים מדם וכמוהם גם האוזניים שלי אחרי האלבום הזה. לא סתם הם מושפעים מלהקות כמו Napalm Death, אבות הגריינד, ובמיוחד מ-D.R.I. - עוד להקה וותיקה ששילבה הארדקור ות'ראש.

האלבום שנקרא Oh Martha מחזיר את הסמל של הלהקה - Martha Splatterhead - לעוד מסע רציחות אכזרי כשהיא מופיעה על כל אלבומי הלהקה עד היום וגם בנוכחי. האלבום נפתח בקטע מסרט אימה שבו מזהירים את הקורבן. בשיר "Martha Will" נכנסת הלהקה בבעיטות ת'ראש ואגרופי הארדקור-פאנק מלאים בתיפוף עצבני וגיטרות שוברות - אלימות היא שם המשחק. אחריו מגיע "Fueled By Hate" שמזכיר לי קטעים מ-"Among The Living" של Anthrax רק עם סולן שרחוק מלהיות ג'ואי בלדאונה, אלא נשמע אחוז דיבוק קשה - שמו של הפסיכי הוא בראד מואן. עוד שיר מצוין הוא "Crapassreality" - שוב מלא בשבירות, רק שהפעם יש פזמון מלודי וחולני ביותר.

שוב נכנס פתיח מסרט אימה והשיר "Fast Zombies Rule" פורץ דרכו פנימה, מזכיר את Slayer ויש בו עבודת תופים הדוקה לצד גיטרת-ליד מתחרעת לגמרי, בקיצור - כאוס מטורף וצרחות דמוניות, הבנתם את התמונה. "Hooker Fortified Pork Products" הולך לכיוון יותר מסורתי של פאנק, כזה מהסוג של Black Flag והנרי רולינס, מי שהיה בארץ לא מזמן. השיר "Fifth Hounds Of Hades" נותן בהתחלה הרגשה שהלהקה קצת מורידה את הרגל מהדוושה, ריף גיטרה שמזכיר את הנדריקס וצרחות של מואן שלא מפסיק - לאורך כל האלבום - לקרוע לעצמו את מיתרי הקול.

"Scream And Die" מביא שירה המזכירה את מייק פאטון או את Dillinger Escape Plan, והשיר "Have You Never Been Mellow" מסיים את האלבום בקטע פאנק רגוע ומלודי יחסית לחפירה המטורפת שקדמה לשיר - משהו בסגנון Nofx פוגש את Slayer כשהם במצב רוח רגוע מאוד. ההפקה המעולה והחדה ביחד עם הנגינה המהוקצעת וההדוקה של חברי הלהקה מייצרים פה אלבום הייבריד מצוין בין ת'ראש להארדקור-פאנק. The Accused ממשיכים לתת בראש גם לאחר כל כך הרבה שנים, וזה אלבום שמומלץ ביותר לאוהבי להקות הת'ראש העתיקות שההארדקור היווה את ההשפעה הגדולה עליהן.

[ פרסם תגובה / קרא תגובות (4) ]
:: ניווט ::

[#] [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [J] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [Q] [R] [S] [T] [U] [V] [W] [X] [Y] [Z]

:: שתפו ::
FaceBook MySpace Twitter Email This
:: חיפוש במגזין ::
 
:: סקירות אלבומים ::

Judas Priest – Invincible Shield

Bruce Dickinson – The Mandrake Project

Vespertine - Desolate Soil

Sinnery – Below The Summit

Winterhorde - Neptunian

Oceans On Orion – Start From Nothing
>> סקירות נוספות <<

:: עדכונים ::

סקירת הופעה:
כל הדרכים מובילות לעשור - סקירת הופעת העשור לאלבום הבכורה של Walkways

כתבה:
להקות של אלבום אחד

כתבה:
עשרה אלבומי מטאל שאולי פספסתם

כתבה:
מטאל מזרח תיכון – על הרכבי המטאל של המזרח התיכון

כתבה:
2023 במטאל – סיכום שנה ישראלי של מגזין מטאליסט

כתבה:
2023 במטאל – סיכום בין לאומי של מגזין מטאליסט
>> עדכונים נוספים <<
:: אירועים ::
[06/04/2024]
Metal Carnival
[27/04] Prowlers - Warfare
[29/04] Break the cycle
[17/05] Nailien Invasion - השקת אלבום
[23/05] Prey For Nothing - 15 years of Violence Divine
>> לפרסום בלוח אירועים <<
:: כל הזכויות שמורות © מגזין מטאליסט 2002-2014 ::                                                                                :: אתר זה מיוצג על-ידי אילון, אגרט ושות' עורכי דין ::